تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/10/24 - 13:38
کد خبر: 493233

مشاوره دیجیتال مارکتینگ در مشهد/ شرکت تبلیغاتی کوکی

مشاوره دیجیتال مارکتینگ در مشهد/ شرکت تبلیغاتی کوکی

خیلی مهمه که از کجا مشاوره دیجیتال مارکتینگ رو دریافت کنید! بعضی ها با گرفتن هزینه‌های گزاف از شما برای یک مشاوره چند دقیقه‌ای، اطلاعات غلط در اختیارتون می‌ذارن و این موضوع نه تنها مسیر راه رو براتون روشن نمی‌کنه بلکه ممکنه جلو پیشرفتتون رو هم بگیره.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ما در یک دنیای متغیر زندگی می‌کنیم! دنیایی که از یک ساعت بعدش هیچ خبری نداریم! با پیشرفت برق‌آسای تکنولوژی بهتره تعهدتون رو نسبت به کسب و کارهای سنتی کنار بگذارید و هرچه زودتر خودتون رو به دنیای دیجیتال معرفی کنید. دیجیتال مارکتینگ یا همون بازاریابی دیجیتال، به شما کمک می‌کنه تا در دنیای مجازی، همه شما رو بشناسن و از طریق این دنیا، بتونید فروشتون رو بیشتر افزایش بدید. دیجیتال مارکتینگ، دنیای پیچیده‌ای داره و برای قدم گذاشتن تو این راه بهتره که حتما از مشاوره دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید. در ادامه بیشتر به معرفی مفهوم دیجیتال مارکتینگ می‌پردازیم. هنوز کسب و کارتون رو دیجیتال نکردید؟ بهتره عجله کنید تا از کاروان کسب و کارهای دیجیتال عقب نمونید!

آژانس دیجیتال مارکتینگ کوکی

خیلی مهمه که از کجا مشاوره دیجیتال مارکتینگ رو دریافت کنید! بعضی ها با گرفتن هزینه‌های گزاف از شما برای یک مشاوره چند دقیقه‌ای، اطلاعات غلط در اختیارتون می‌ذارن و این موضوع نه تنها مسیر راه رو براتون روشن نمی‌کنه بلکه ممکنه جلو پیشرفتتون رو هم بگیره. آژانس دیجیتال مارکتینگ کوکی اینجا است تا از این اتفاق جلوگیری کنه! مهم‌ترین ویژگی مشاوره دیجیتال مارکتینگ کوکی اینه که کاملا جامع و کامله. به طوری که بعد از اتمام این مشاوره دیگه سوالی درباره دیجیتال مارکتینگ تو سر شما نمی‌مونه! علاوه بر اون، بهتره بدونید که صفر تا صد این مشاوره، کاملا رایگانه و شما حتی یک ریال هم برای دریافت اطلاعات هزینه نمی‌کنید. مشاوره دیجیتال مارکتینگ در کوکی، محدودیت زمانی برای شما نداره و می‌تونید بدون نگرانی درباره زمان، هر سوالی که تو ذهنتون میاد رو بپرسید.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ در مشهد/ شرکت تبلیغاتی کوکی

چرا مشاوره دیجیتال مارکتینگ اهمیت داره؟

اگه تا طلوع آفتاب هم از اهمیت مشاوره دیجیتال مارکتینگ صحبت کنیم، بازم کمه! حالا چرا اینو می‌گیم؟

  • چون مشاوره دیجیتال مارکتینگ قبل از هرچیزی می‌تونه بازار شما رو به خوبی بشناسه و یکی از اصلی‌ترین عوامل موفقیت، شناخت درست بازار هست و مشاوره‌های کوکی بهتون کمک می‌کنه تا به این عامل دست پیدا کنید.
  • چون مشاور دیجیتال مارکتینگ برای شما استراتژی‌های بازاریابی می‌چینه و این استراتژی‌ها به پیشرفت کسب و کارتون کمک می‌کنه. مثلا تصور کنید شما یک کارگاه تولیدی لباس دارید! چه استراتژی‌هایی با توجه به شغل شما می‌تونه موفقیتتون رو در دنیای دیجیتال تضمین کنه؟ کوکی اینجا است که با توجه به شغلتون، استراتژی‌های شخصی سازی شد‌ه‌ای بهتون ارائه بده.
  • برندسازی یکی از مهم‌ترین مراحل موفقیت برای هر کسب و کاریه! حالا اگه بتونید تو دنیای دیجیتال به برندی تبدیل بشید که همه اون رو می‌شناسن، دیگه نونتون تو روغنه! مشاوره رایگان دیجیتال مارکتینگ کوکی، به شما آموزش می‌ده که برای برندسازی در دنیای دیجیتال، چه کارهایی رو باید انجام بدید؟
  • در دنیای دیجیتال اینقدر عرصه رقابت تنگاتنگه که کافیه یک لحظه حواستون پرت شه تا کلی از رقبا عقب بیفتید. مشاوره دیجیتال مارکتینگ بهتون می‌گه که برای عقب نیفتادن از رقبا باید چیکار کنید و چه کارهایی باعث می‌شه تا حتی بتونید از رقباتون پیشرفت کنید!
  • یک مشاور دیجیتال مارکتینگ، چالش‌های مسیر شما رو می‌دونه و راه حل اون ها رو هم می‌شناسه! پس گرفتن مشاوره باعث می‌شه که از هر چالشی در کسب و کار آنلاینتون جلوگیری کنید.

هزینه مشاوره دیجیتال مارکتینگ

تعرفه مشاوره دیجیتال مارکتینگ در هر آژانسی می‌تونه متفاوت باشه. بعضی از آژانس‌ها مشاوره رو روی پکیج‌های مختلفشون ارائه می‌دن و هزینه کلی رو به شما می‌گن. اما کوکی بدون هیچ هزینه‌ای مشاوره رو جدا براتون انجام می‌ده. ما پیشنهاد می‌کنیم اول از مشاوره دیجیتال مارکتینگ رایگان استفاده کنید. از اونجایی که قیمت بالا حتما نشونه کیفیت بالا نیست، بهتره از مشاوره رایگان کوکی استفاده کنید.‌ ما بهتون اطمینان می‌دیم که با دریافت مشاوره از کوکی، از همه مشاوره‌های دیگه بی‌نیاز می‌شید.

خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ کوکی

متخصصین بازاریابی در کوکی، صفر تا صد بازاریابی دیجیتال کسب و کار شما رو بر عهده می‌گیرن. حالا این صفر تا صد شامل چه چیزهایی می‌شه؟ از سناریو نویسی برای کسب و کار شما گرفته تا طراحی سایت و سئو. کوکی به شما خدمات مختلفی در اینستاگرام رو هم ارائه می‌ده و تضمین می‌کنه تا در مدت نه چندان طولانی، بتونید کلی مخاطب در مدیریت پیج اینستاگرام مشهد داشته باشید. کوکی براتون استراتژی می‌چینه و آینده کسب و کار شما رو پیش‌بینی می‌کنه تا مطمئن بشید مثلا در ۲ ماه آینده کجا خواهید بود. کوکی شما رو از هزینه برای بیلبوردهای بزرگ تبلیغاتی بی‌نیاز می‌کنه اما همون تاثیر رو در کسب و کار شما داره. تیم کوکی علاوه بر همه این کارها، نتایج لحظه به لحظه کسب و کار شما رو ارزیابی می‌کنه و بهتون گزارش می‌ده.

مشاور دیجیتال مارکتینگ کیست؟

مشاور دیجیتال مارکتینگ، شخصیه که در زمینه‌ بازاریابی در دنیای مجازی، به کسب و کارهای مختلف راهکار ارائه می‌ده. یک مشاور خوب، به ابزارهای مختلف دیجیتال مارکتینگ اشراف کامل داره و با استفاده از اون‌ها می‌تونه استراتژی‌هایی بچینه که در دنیای مجازی به یک برند تبدیل بشید. هرکسی که خودش رو تحت عنوان مشاور دیجیتال مارکتینگ معرفی کرد، نمی‌تونه یک مشاور واقعی باشه! یک پزشک یا یک وکیل مشاور دیجیتال مارکتینگ نیست! حتی اگه در این زمینه تجربه‌هایی هم داشته باشه! بهتره قبل از مشاوره گرفتن به رزومه اون شخص توجه کنید تا اطلاعات غلط در اختیارتون قرار نگیره.

بهترین مشاوره دیجیتال مارکتینگ در مشهد

این روزها همه ادعای بهترین بودن دارن اما بهترین آژانس مشاوره دیجیتال مارکتینگ در مشهد چند ویژگی مهم داره که قراره بهتون معرفی کنیم.

۱- داشتن نمونه کارهای موفق

نمونه کارها مثل سندهایی می‌مونن که باعث می شن شما به یک آژانس برای گرفتن مشاوره دیجیتال مارکتینگ اعتماد کنید. هرچی نمونه کارهای یک آژانس موفق‌تر باشه، کسب و کارها اعتماد بیشتری به اون می‌کنن.

۲- تک بعدی نبودن

مهارت در شاخه‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ و ارائه راهکار موثر در هر زمینه، یکی دیگه از ویژگی‌های مشاور خوب هست. مشاور شما قرار نیست فقط در یک پلتفرم بهتون درباره دیجیتال مارکتینگ مشاوره بده، بلکه باید بتونه کسب و کار شما رو در بسیاری از پلتفرم‌ها مدیریت کنه.

۳- افزایش نرخ تبدیل

یک مشاور خوب باید بتونه با اطلاعات مفیدی که در اختیار شما می‌گذاره، نرخ تبدیل کسب و کارتون رو افزایش بده. اگه بعد از مدتی همکاری با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ، هیچ تغییری در نرخ تبدیل کسب و کارتون احساس نکردید، این به معنی زنگ خطر هست و بهتره که همکاریتون رو با اون آژانس قطع کنید، چون مشاوره دیجیتال مارکتینگ در مشهد و دریافت خدمات از یک آژانس خوب، باید بتونه شما رو در یک مدت زمان مشخص، ارتقا بده.

لیست خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ در مشهد

شاید براتون سوال شده باشه که در مشاوره دیجیتال مارکتینگ چه خدماتی مطرح و ارائه می‌شه؟! به همین دلیل یک لیست براتون آماده کردیم که می‌تونه خدمات دیجیتال مارکتینگ کوکی رو براتون شفاف‌تر کنه.

  • طراحی وبسایت
  • سئو سایت
  • برندسازی
  • برگزاری کمپین‌های بازاریابی
  • ایجاد تقویم محتوایی
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • چیدن استراتژی در انواع شبکه‌های اجتماعی
  • تحلیل و ارائه گزارش پیشرفت کاری
  • طراحی CTA های خلاقانه
  • تولید محتوا متنی، تصویری و صوتی

با یک مشاوره ساده از کوکی می‌شه از صفر تا صد کار مطلع شد و همه خدمات بالا رو دریافت کرد.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ در مشهد/ شرکت تبلیغاتی کوکی

3 ابزار پر استفاده برای دیجیتال مارکتینگ

آشنایی مشاور با ابزارهایی که به دیجیتال مارکتینگ مربوط می‌شه، مهم‌ترین چیزه!

۱- گوگل آنالتیکز

این ابزار بهتون کمک می‌کنه تا با یک پیگیری کوچیک، همه صفحات سایتتون رو آنالیز کنید. شما می‌تونید ببینید بازدید کننده‌های سایت اهل کجا هستند؟ چه صفحاتی بیشترین بازدید رو داشتن و چه صفحاتی مخاطب کم‌تری جذب کردن؟ گوگل آنالتیکز صفر تا صد آنالیز سایت شما رو بر عهده می‌گیره.

۲- گوگل آلرتز

گوگل آلرتز یک ابزار رایگان هست برای افرادی که دوست دارن همیشه به روز باشند! این ابزار جدیدترین اطلاعات رو درباره هر موضوعی که بخواید به شما می‌ده. فقط کافیه به گوگل آلرتز بگید که دوست دارید از چه چیزهایی مطلع باشید؟ راه‌اندازی این ابزار بسیار آسانه و کاملا هم رایگان هست و مشاور دیجیتال مارکتینگ شما باید با اون آشنایی داشته باشه..

۳- گوگل ادز

این ابزار به شما امکان تبلیغ در هر جایی از گوگل رو می‌ده. برای برندسازی و شناخت بیشتر شما حتما به تبلیغات احتیاج دارید و این کاریه که با همکاری گوگل ادز و مشاور دیجیتال مارکتینگ انجام می‌شه..

سخن آخر

مشاوره دیجیتال مارکتینگ در مشهد، همونیه که هر کسب و کاری در روند کاری بهش احتیاج داره. نه تنها در اوایل کار، بلکه در هر قدم از این مسیر شما به فردی احتیاج دارید که کارهاتون رو آنالیز کنه و بهتون راهنمایی بده. آژانس دیجیتال مارکتینگ کوکی در مقایسه با سایر آژانس‌ها این کار رو با بهترین کیفیت و به صورت رایگان بهتون ارائه می‌ده. منتظر چی هستید؟ همین الان از مشاوره رایگان کوکی بهره‌مند بشید!

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اعلام جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور
آغاز عرضه خودروهای برقی از هفته آینده
هیأت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی‌ مجلس دوازدهم انتخاب شد
۸۵ میلیون ریال به حساب حجاج سال ۱۴۰۲ برگردانده می‌شود
برگزاری نشست همدلی و همفکری نیروهای انقلاب با حضور ۱۴۰ نماینده منتخب
جمعی از معلمان سراسر کشور فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
لایحه امنیت شغل کارگران امروز در دولت تصویب شد
تامین ۴.۸ میلیارد دلار ارز در مرکز مبادلات برای واردات از ابتدای سال
شاخص بورس تهران ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحد افت کرد
واردات خودروهای کارکرده در انتظار ابلاغ دولت به وزارت صمت
آزمون مجدد برای این کنکوری‌ها برگزار می‌شود
شرایط پرداخت ارز حجاج اعلام شد
دیدگاه مالکان جدید می‌تواند استقلال را متحول کند
چرا گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی جعلی است؟
نسخه پیچیده فروش اینترنتی دارو
فیلم/ ورود نیروهای پلیس برای سرکوب دانشجویان در دانشگاه یوتا
رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
اولین تصویر از درب طلای حرم امام رضا (ع)
رشد ۲.۴ درصدی موالید مادران زیر ۲۴ سال
نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
درخواست جذب سالانه ۱۵۰۰۰ نیروی پرستاری
اعلام جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور
آزمون مجدد برای این کنکوری‌ها برگزار می‌شود
دانشجویان معترض ساختمان دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند
تجمع دانشگاهیان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
حمایت نمایندگان از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی غزه
دانش آموختگان ما وعده صادق را رقم زدند
معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
مخبر خواستار اجرای سریع سند تحول بنیادین آموزش و پرورش شد
تصویب راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها
جذب ۷۲ هزار معلم از طریق آزمون‌های استخدامی
فراهم شدن امکان تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور
مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود
لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
جذب نیروی امریه در پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top